Foto Ismail Haniyeh Tidak Solat Mengikut Imam


Perdana Menteri Palestine, Ismail Haniyeh mungkin faham antara berkawan dan bersahabat. Mungkin juga dia lebih arif tentang Imam dan Makmum apalagi tentang mufarakah.

Aakj jumpa foto ni dalam internet..saja nak wat story..nak tunjuk kepada puok kera pakatan haram..bagaimana TOLAK Syiah terang-terangan !! aakj cuba selongkar google tapi tak jumpa..ruginya tak SAVE..rasanya ada pernah lihat foto pemimpin pakatan haram dengan bangga bermakmumkan Imam Syiah yang sesat !!

Nak berkawan pun jangan sampai kita yang SUNNI terjebak dalam fahaman sesat yang penuh sandiwara puok Syiah ni. Jangan dok tenggelam dalam jubah dan serban mereka yang sedikitpun tidak menyamai serban dan jubah Nabi saw.

Ismail Haniyeh tunjukkan pada dunia SUNNI bahawa beliau takkan solat menjadi makmum kepada Imam yang sah sesatnya.

Foto kat bawah tu aakj saja letak..nak bagitahu bahawa puok kera Pas ni dah sedar ramai ahlinya 'memeluk agama syiah'..nak marah tak berdaya..yelah..RUGI 1 UNDI..tuuuiHHH !! 

UNDI lebih besar dari SYARIAT ALLAH !! itulah yang ada dalam kepala hotak pemimpin Pas yang makin sesat juga.

Malah Hassan Ali pernah kata :

"Ada pemimpin PAS tak solat Jumaat, melakukan pelbagai taqiyyah (berpura-pura), dengan tersebarnya video kunjungan hormat pemimpin PAS tersebut ke atas rejim ganas Bashar al-Asad ketika seluruh umat Islam mengutuk keganasan Presiden Syria terhadap rakyatnya sendiri.."


No comments:

Post a Comment