Video Anjing Yang Hina "Sultan = Babi" Masih Bebas Berceramah



Nampak gaya..dah hampir seminggu aakj keluarkan video anjing upahan pakatan haram yang menghina Sultan secara terang-terangan..berani..kenapa Aakj kata dia berani sebab anda boleh lihat video yang d bawah ini..dia tahu dia d rakam..dia bongkak menjelaskan story board atau mapping bagaimana nak hancurkan Sultan dan Raja d Malaysia !!

Bukan Aakj sorang yang buat cerita ni..ramai juga sahabat aakj yang lancarkan perang dengan mangkok taik yang berotak khawarij ini..tuuuIIIhhh !! aakj tak leh terima jenis manusia yang berpikiran kapir laknat..seolah-olah dalam Islam tidak wujud Sultan atau Raja..

Maaflah aakj guna lagi sekali "Anjing"..memang ini saja yang layak aakj tulis bagi mangkok taik yahudi yang otaknya d liwat pakatan haram..

"..mudah je nak cari makan dalam pakatan haram..buka kitab..baca hadis sepatah dua dan yang lain cuba kenakan Kerajaan Bn cukup-cukup..walaupun ketika itu sedang buka kitab cara ambik wuduk..comfirm..anda akan jadi ustak popular.." - sumber bilik gerakan pakatan.

Khabarnya mangkok taik ni masih bebas naik turun surau dan masjid mengajar atau ambik upah mengajar RM300 (lebih kurang laa)..kononnya buka kitab..entah dari mana kitab dia ambil..kita pun tak tahu..orang kampung kena tipu bodoh je..

Mohon sangat-sangat pihak yang bertanggungjawab..Tangkap & Siasat kaki hasut ini..

Kepada Kerajaan BN..tak perlu teragak nak ambil tindakan..jangan sampai rakyat muak dan cuak kerana akan d label Kerajaan Layu...ketika Allah buat keputusan bahawa Kerajaan BN masih menjadi kerajaan maka jangan takut dengan amanah yang d beri..yakinlah Allah bersama yang benar !! Allah sayang BN !




No comments:

Post a Comment