Kepimpinan UMNO Di Serang : Jentera Upahan Pakatan Menyamar



Semakin dekat dengan pemilihan UMNO, semakin banyak pula akaun Facebook dan twitter serta blog 'hantu' yang kononnya menggunakan nama pengenalan manja atau nama samaran, MENYERANG Kepimpinan UMNO termasuk mencaci maki Perdana Menteri yang juga Presiden UMNO.

Pelbagai tajuk, pelbagai nista dan bermacam hasutan d buat kononnya mereka ni adalah ahli UMNO yang sayangkan parti..tiap hari, pelbagai nama..kononnya nak nampakkan betapa ramainya ahli UMNO dalam dunia maya tak suka dengan tahap kepimpinan UMNO sekarang.

Taktik licik tentera upahan pakatan haram ni bukan suatu yang baru..dah lapok..menyamar dengan pelbagai ID palsu, sorang buka 30-50 akaun palsu dan mula menghentak kepimpinan UMNO..yang lucu, mereka d lihat begitu kuat mendesak PM Najib berundur kerana kononnya tak pedulikan Melayu dan lebihkan Cina. Sentimen perkauman ini d jadikan isu agar Melayu UMNO atau Ahli UMNO marah dan mula turut serta menyerang Kepimpinan UMNO...termakan jerat !

Mereka sembunyikan atau cuba lari dari realiti bahawa ketika Kempen PRU13, sebagai sebuah Parti yang memerintah, BN perlukan sokongan semua pihak, semua bangsa, semua kaum dan semua suku yang ada. Mereka hanya menampakkan bahawa Kepimpinan UMNO BN lebihkan Cina dan bukannya Melayu..mereka kona tapi sayangnya kona mereka tak lepas hehe..

Bukan setakat d laman Facebook dan twitter..kemunculan blog-blog baru, blog hantu, mula d lihat umpama cendawan tumbuh berbajakan najis babi..cepat je membiak..tujuannya hanya satu..menyerang UMNO..menyerang pemimpin UMNO..melagakan antara mereka agar UMNO d lihat mula lemah..perghHHH game ni dah lapok..cuma aakj ambil kesempatan menulis hari ni sebab dah mula melihat ada ahli UMNO sudah terkena jerat ini..

Kita bukan tak kenal siapa orang UMNO dalam dunia maya..siapa yang betul-betul berjuang untuk UMNO BN..siapa yang tak jemu-jemu menulis samada d Facebook, twitter, blog atau laman sosial yang lain demi pertahankan UMNO. Kalau menasihati pemimpin UMNO pun kita tahu bagaimana lenggok bahasa..menegur Kepimpinan UMNO pun kita cam bagaimana tertib dan santunnya pejuang maya UMNO ini..walaupun bahasa nampak kasar tapi masih dapat lihat ada kelembutannya..

Kepimpinan UMNO bukan tak boleh d tegur langsung..salah tu kalau ada yang beranggapan begitu..tegur kita tegur berhemah..suara kita suara mencadang agar UMNO BN menuju ke arah lebih baik..bukan suara hantu yang cuba porak perandakan UMNO BN dari dalam.

Kepada sahabat-sahabat..berhati-hati dengan doktrin untuk hancurkan UMNO BN dari dalam ini..mereka d upah untuk ini..mereka d latih untuk hancurkan UMNO..mereka takkan jemu hinggalah matlamat mereka tercapai..bukan sehari dua mereka menyamar sebagai kononnya orang UMNO dalam alam maya..kini mereka mula tunjukkan color mereka..kalau dulu mereka tulis puji UMNO BN, mereka 'berlakon' menyerang Pakatan Haram..kini lakonan mereka sudah nampak lopongnya..mereka menyerang Kepimpinan UMNO tanpa henti dalam alam siber..

Aakj nak ulang..bukan tak boleh menegur UMNO, menegur Presiden, kerana inilah unik dan hebatnya UMNO BN..ahli dengan terbuka membuat teguran..bukannya macam Pakatan Haram..dah terang berzina dalm Video pun masih nafikan itu Pemimpin mereka..perati betul-betul..pemegang akaun maya itu..apakah mereka menyerang Pakatan Haram seperti mereka menyerang UMNO ? huhu jauh sekali..mereka buat cerita tang UMNO dan menghentam UMNO sahaja..nak serang puok kera tu..jawabnya menggigillah jari nak ketuk laptop atau komputer..takutttt !! itulah antara identiti mereka !!

hihi..yang hebatnya..puok kera ni juga cuba lagakan antara sahabat-sahabat maya yang selama ini dok berjuang bersama..teknik SATAY..cucuk sana..cucuk sini..dan akhirnya mereka bakar !! bergaduhlah sesama sahabat maya..jentera upahan Pakatan Haram ini berjaya membuatkan perpecahan antara pejuang maya UMNO..mereka sedaya upaya melumpuhkan UMNO BN d semua peringkat !!

..bersambung...


foto d atas sekadar hiasan keh keh keh !!





No comments:

Post a Comment