Hina Sultan ; Daulat Tuanku, Pegawai Istana Tidak Perlu Tunggu Pihak Lain Bertindak


"..Sultan ni banyak mudarat dari baiknya..macam Hukum makan babi.." inilah lebih kurang ayat yang keluar dari mulut bangkai anjing peliharaan khawarij dan juga kononnya golongan ularmak dalam pakatan haram jadah..nauzubillah !!

Taraf Sultan dan Raja d Malaysia, tanah tumpah darah kita mula d asak kembali..mula d hina lagi..malah ianya tak pernah berubah..usaha menghina Sultan ini datang dari mulut babi yang sama..opss maaf..silap taip..dari mulut bangkai yang sama..siap ada "ROAD MAP" bagaimana nak hapuskan Sultan d Malaysia..perghHHH..tuuuiHHH !! aku ludoh muka taik ni...

Tadi aakj dah letak video anjing pakatan haram ni d SINI..aakj mohon maaf pada Istana atau lebih tepat kepada seluruh Istana yang ada dalam Tanah Melayu..nama tanah ini suatu waktu dulu..

Kepada seluruh Istana ;

Ampunkan Patik Tuanku..patik mohon sangat-sangat, dalam hal sebegini, pihak Istana boleh lakukan tindakan yang sewajarnya tanpa melihat reaksi rakyat jelata..rakyat memang marah..kalau d perintahkan perlimaukan keris pusaka dan yang seadanya patik yakin rakyat jelata yang sayangkan Sultan bakal turun pertahankan Sultan..

Patik tak pernah ke Istana, ampunkan patik kiranya bahasa ini kurang tepat untuk luahkan rasa hati pada pihak Tuanku..cukup-cukuplah penghinaan samada yang terang maupun yang berpaksikan gerakan sulit..patik amat yakin ada ruang yang luas bagi pihak Istana untuk bertindak ke atas manusia yang tak pernah kenal untung hidup d bumi yang aman ini..

InsyaAllah, biar rakyat melihat pihak Istana serius membendung usaha menghancurkan benteng terakhir Melayu..biar rakyat juga turut sama dalam pertahankan maruah Agama dan Bangsa ini..ampun Tuanku..

Kepada pihak lain yang punyai bidang kuasa..apa nak tunggu lagi !!!

No comments:

Post a Comment