Pas Lacurkan Islam Masuk Fasa Kritikal


Gema nak huruharakan KL dah bermula !! Himpunan Anak Babi Siri Ke 4 bakal d buat juga demi nak kekalkan momentum persepsi dan doktrin Rakyat Benci Kerajaan BN !!

Kali ini menurut sumber bilik operasi Pakatan Haram, Ambiga lagi sekali bakal menjadi NAKHODA. Ini kerana ramai beranggapan Samad dan Sabu tak mampu menarik semua bangsa untuk berhimpun bencikan Kerajaan BN. Hanya beliau saja yang ada AURA !!

Gendang yang d palu kalau tak bersambut maka rugilah kelompok itu..baik dari pari Pas, Dap dan Pkr serta NGO yang menumpang kuah demi sesuap bajet untuk kayakan Presiden mana-mana NGO yang turut serta.

Pas seperti biasa bakal d kemudikan oleh Mat Sabu..yelah semua tahu kenapa buat seawal September, rugi kalau tak menonjol kerana selepas itu ada Pemilihan Jawatan Tertinggi Pas..Mat Sabu taknak hilang airmuka, malu kalau jawatan Timbalan Presiden yang d sandangnya terlepas kepada Kumpulan Ulama yang mula jauhkan diri dari aktiviti Himpunan Haram yang nampak sangat d perbodohkan Ambiga !

Menurut sumber, Mat Sabu lagi sekali bakal menjadi orang penting dalam Himpunan Anak Babi Siri ke 4 ini..jenama Bersih aakj rasa tak sesuai nak labelkan puok kera dalam jagaan ini..

Dap parti yang bertuah kerana semua usaha d buat oleh orang lain dan mereka hanya perlu hantar dana sahaja. Jentera Dap hanya perlu usung bendera Pas dan Pkr serta berada dalam kelompok NGO supaya menampakkan bangsa Cina ada d mana-mana dalam usaha menentang Kerajaan BN.

Percaya atau tidak..kita sama-sama tunggu apa kata dewan ulama taik pas dalam hal ini..apakah mereka kekal dengan Fatwa karut untuk terus huru harakan Malaysia atau mereka dah mula cerdik untuk tidak bersama..cuma hantar jentera orang kampung yang d bayar sekitar RM150 hingga RM700 sekepala ?

Iblis dengan mudah nampakkan bahawa tak lama lagi Pemimpin Pas bakal menjadi salah satu anggota yang bakal memimpin Malaysia bersama Anwar dan Kit Siang..demi kuasa..demi Putrajaya..Pas rela jadi balaci tahap babi !

Selagi Kerajaan BN berlembut dengan puok kera ni..selama itulah kepala Pemimpin Kerajaan BN akan d pijak !!

KEMBALIKAN I.S.A !!


foto atas : anak panah tu rasanya lilitan Kalimah Allah...sapa yang pakai..untuk apa ?

No comments:

Post a Comment