#PRKKualaBesut LIVE : Jentera Pas Sempat Berkhalwat (Foto)


woOOO sempat lagi dating lagi tu..hehe khalwat bukan saja dalam bilik hotel atau dalam rumah atau dalam hotel perdana seperti Mat Sabu atau dalam gerabak keretapi seperti Adun Selising..KHALWAT ni luas tafsiran termasuk berdua-duaan dalam keadaan syak !

Kalau kat Kelantan..aksi ini akan d tangkap oleh pasukan jabatan agama satu waktu dulu..loni aakj tak pasti..mungkin Pas Kelantan dah takut nak tangkap takut hilang undi !

Samada pasangan ini adalah pasangan yang dah sah nikah atau couple boy-girlfren aakj tak pasti..kalau ini pasangan suami isteri maka aakj mohon jutaan maaf..tapi kalau ini pasangan yang datang sebagai pasangan kekasih maka Rakyat Malaysia terutama mak bapak mereka..lihatlah d mana anak anda berada d saat ini..d Universiti atau di Kuala Besut sebagai petugas upahan Pas.

Bukan d Pilihanraya Kecil Kuala Besut sahaja Mahasiswa/siswi yang d upah oleh Pakatan Haram sebagai petugas Perayu Undi malah dalam semua event..seperti Himpunan Haram Bersih hinggalah terlibat secara langsung dalam mana-mana kempen pilihanraya !!

Mahasiswa/siswi ni tak pernah nak rasa malu dengan pelajar bangsa lain yang sedang sibuk mentelaah pelajaran..mereka jadi hamba abdi dan balaci Pakatan Haram tanpa berfikir..d mana pelajar cina yang berkhidmat untuk DAP? Mahasiswa/siswi Melayu lah yang bertungkus lumus sokong dan dokong serta jilat Dap..pelajar Cina dok enjoy dengan kawan-kawan mereka study sambil tertawakan kebodohan Pelajar Melayu yang d upah Pas !!



No comments:

Post a Comment