Terkini !! Foto 'Pembunuh Upahan' Jadikan Orang Awam Tebusan Di Tembak !



Makin gilOOO !! Kejadian awal pagi ini d road block hadapan Desa Kompleks Kepong KL.

Penjenayah yang d tahan d katakan keluar dari kereta jenis Toyota Vios dan terus menembak ke arah anggota Polis yang sedang bertugas..3 das tembakan..nasib baik tak kena sasaran !!

Penjenayah tersebut juga menahan seorang lelaki Melayu yang sedang berehat dalam sebuah van di tepi jalan. Lelaki melayu itu cuba dijadikan tebusan. 

Anggota Polis berjaya selamatkan tebusan dan penjenayah d tembak d bahu, perut dan kaki semasa pergelutan untuk selamatkan tebusan..penjenayah d bawa ke hospital.

Menurut sumber rapat, penjenayah tersebut adalah  penjenayah yang d kehendaki..WANTED !!

Turut d rampas, sepucuk pistol auto jenis LLAMA bersama 1 biji peluru dalam magazine dan 1 dalam chamber, sepujuk pistol palsu warna hitam, topeng, batang besi dan sebuah kereta VIOS no pendaftaran palsu WRJ 789.

Aakj ucapkan tahniah kepada pihak polis kerana berjaya menjalankan tugas dengan berani dan cemerlang. 

Bagi puok kera yang dok tuduh polis dengan pelbagai nista..sedarlah, Anggota Polis letak nyawa untuk jadikan Malaysia aman dan kita semua boleh tidur lena..boleh keluar rumah jam 3-4 pagi untuk makan roti canai d kedai mamak..

Bayangkan 2000 pesalah tahan ISA telah d lepaskan kerana ada puok yang racun rakyat kononnya ISA ini zalim..yaa 2000..mereka bukan saja d tahan kerana kesalahan politik kotor seperti penghasut..ada d antara mereka Kepala Gangster..anda ingat mereka keluar pusat tahanan dan bekerja d McD ?

Lihat gambar d atas..ini antara pembunuh upahan ?

KEMBALIKAN I.S.A !!

No comments:

Post a Comment