Pembunuh Upahan Berleluasa : Siapa Yang Bersungguh Nak Hapuskan I.S.A ?


Lagi satu kejadian tembak mati d Malaysia ! Kali ini d KL, berhampiran Kuil Cina, klik d SINI.

Ini bukan kes pertama dalam sebulan dua ini malah seolah-olah statistik menunjukkan seminggu sekali mesti ada yang kena tembak mati, samada pembunuh upahan itu menggunakan motorsikal ataupun pembunuh menunggu d tempat laluan mangsa.

'Traffic Light' d lihat antara lokasi 'hotspot' terbaik untuk pembunuh menyelesaikan tugasan membunuh tanpa sedikit pun rasa belas ehsan terhadap mangsa. 

Bagaikan pembunuhan bersiri walaupun antara mangsa yang d tembak tidak mempunyai apa-apa kaitan langsung. 2 orang Guru d Kelantan, satu hidup dan satu mati d tempat kejadian.

Mangsa yang berbangsa India juga turut d tembak dan mati d tempat kejadian pada bulan lalu. Semuanya nampak sama saja cara mereka d bunuh..apakah pembunuh upahan yang sama atau pembunuh mempunyai pertalian antara satu sama lain ?

Kalau d renungkan kembali, kejadian tembak mati ini mula menjadi-jadi sejak tahanan ISA d lepaskan akibat desakan puok kera yang kononnya canang ISA adalah undang-undang yang zalim. Tahan tanpa bicara.

Pakatan Haram berjaya nampakkan pada rakyat Malaysia bahawa tahanan ISA hanyalah TAHANAN POLITIK yang d tahan kerana kesalahan Hasutan yang mampu mencelarukan keamanan negara. Puok Pakatan Haram tidak pernah nampakkan bahawa siapa sebenarnya antara tahanan yang d tahan mengikut ISA? 

Kepala Kongsi Gelap dan Penjenayah yang berbahaya antara tahana ISA yang d lepaskan baru-baru ini dan apakah ini sebenarnya yang Pakatan Haram inginkan kerana menurut sumber rapat, Pakatan Haram banyak menggunakan puok Samseng ini dalam kempen PRU13 ?

Apakah kita sebagai rakyat Malaysia ingin melihat senario Industri Pembunuh Upahan ini berkembang dengan pesat ?

Apakah kita tidak mahu buat HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT MALAYSIA yang waras..desak Kerajaan BN supaya kembalikan ISA dengan segera !!

Perati betul-betul..ada tak puok kera ni sawan tentang berita pembunuhan seperti ini ? 

Kenapa mereka sepi? 

kenapa puok kera ni buat-buat tak nampak dan tuli tentang isu ini..

Kenapa mereka lebih sanggup nak teruskan Himpunan Anak Babi Siri ke 4 d bulan September ?

Aakj seru pada UMNO..seru pada NGO dan seluruh rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian..Jom kita BERHIMPUN dengan aman dan desak supaya Kerajaan BN kembalikan ISA !!






No comments:

Post a Comment